نصب نیم موتور زانتیا روی 405

تعبیر خواب

تعبیر خواب با هوش مصنوعی (آنلاین)

خوابتو دقیق بگو تعبیرشو دقیق دریافت کن.

برای استفاده  وارد سایت تعبیردون بشید. 

ورود به سایت تعبیر دون (کلیک کنید)

نصب نیم موتور زانتیا روی 405

نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405، یکی از موضوعاتی است که می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به تعمیرات خودرو هستند، جالب و جذاب باشد. در این روند، نیمه بالایی موتور زانتیا (که شامل سیلندرها، روکش سر سیلندر و سیستم پوشش دهی بالای موتور است)، به همراه قطعاتی مانند سیستم ترمز، لوله بازگشت سوخت و سیستم پوشش دهی بالای موتور، جدا شده و روی محور جلو پژو 405 نصب می‌شود.

بهتر است قبل از نصب، نیمه بالایی موتور زانتیا و تمامی قطعات جانبی آن از هر نوع خال، زنگ و یا ضربه دیدگی بدون استثنا بررسی و ارزیابی شوند. همچنین، کمک‌های سواری، رانندگی، جلوپنجره، ویرایش‌سیستم، و لوله‌های ترمز باید به دقت بررسی و بازسازی شوند.

در ادامه، قبل از نصب نیم موتور زانتیا، باید حتما از جمله‌های زیر پیروی شود: تمام سیستم‌های کنترل‌ی موجود در خودرو باید به درستی عمل کنند، تمام قطعات فراموش شده بازسازی شوند، تمام دیگ‌ها و قطعات جدا شده باید با دانه‌بندی و هم بستگی مناسب قرار داده شوند، عملکرد سیستم ترمز باید بررسی شده و بازسازی شود، نیمه بالایی موتور زانتیا قبل از نصب با دقت بررسی شود، قطعات جدا شده و خودرو خوب پاک شوند و در صورت نیاز کاهنده‌های فرمت شده تعویض شوند.

نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405، به‌دلیل تخصصی بودن آن، بهتر است توسط کارشناسان تعمیرات خودرو انجام شود. همچنین قبل از عملیات تعمیراتی گرمالت موتور چراغ‌های راهنما روشن شده و آلایش روغن چک شده و در صورت نیاز تعویض شود.

با رعایت تمام اساسنامه‌های ارائه شده، موفقیت در نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405 متعلق به شما خواهد بود.

نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405، یکی از موضوعاتی است که می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به تعمیرات خودرو هستند، جالب و جذاب باشد. در این روند، نیمه بالایی موتور زانتیا (که شامل سیلندرها، روکش سر سیلندر و سیستم پوشش دهی بالای موتور است)، به همراه قطعاتی مانند سیستم ترمز، لوله بازگشت سوخت و سیستم پوشش دهی بالای موتور، جدا شده و روی محور جلو پژو 405 نصب می‌شود.

بهتر است قبل از نصب، نیمه بالایی موتور زانتیا و تمامی قطعات جانبی آن از هر نوع خال، زنگ و یا ضربه دیدگی بدون استثنا بررسی و ارزیابی شوند. همچنین، کمک‌های سواری، رانندگی، جلوپنجره، ویرایش‌سیستم، و لوله‌های ترمز باید به دقت بررسی و بازسازی شوند.

در ادامه، قبل از نصب نیم موتور زانتیا، باید حتما از جمله‌های زیر پیروی شود: تمام سیستم‌های کنترل‌ی موجود در خودرو باید به درستی عمل کنند، تمام قطعات فراموش شده بازسازی شوند، تمام دیگ‌ها و قطعات جدا شده باید با دانه‌بندی و هم بستگی مناسب قرار داده شوند، عملکرد سیستم ترمز باید بررسی شده و بازسازی شود، نیمه بالایی موتور زانتیا قبل از نصب با دقت بررسی شود، قطعات جدا شده و خودرو خوب پاک شوند و در صورت نیاز کاهنده‌های فرمت شده تعویض شوند.

نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405، به‌دلیل تخصصی بودن آن، بهتر است توسط کارشناسان تعمیرات خودرو انجام شود. همچنین قبل از عملیات تعمیراتی گرمالت موتور چراغ‌های راهنما روشن شده و آلایش روغن چک شده و در صورت نیاز تعویض شود.

با رعایت تمام اساسنامه‌های ارائه شده، موفقیت در نصب نیم موتور زانتیا روی پژو 405 متعلق به شما خواهد بود.



1. آماده‌سازی قطعات نصب نیم موتور زانتیا روی 405

آماده‌سازی قطعات نصب نیم موتور زانتیا روی 405 یکی از مهمترین قسمت‌های تعمیر خودروی شماست. برای انجام این کار باید از قطعات اورجینال استفاده کرده و آنها را به دقت تعمیر کرده و در جای خود گذارده تا نهایتاً قطعات به درستی جایگذاری شوند.

یکی از مهمترین قطعاتی که باید در آماده‌سازی نیم موتور زانتیا روی 405 بکار گرفت، موتور خودرو است. برای تعمیر این قطعه لازم است که قبل از هر چیز نظافت بسیار خوبی کرده و سپس قطعات تخصصی مانند پیکان‌های نوک شافت، ارتعاش‌گیرها، رینگ‌ها و لاستیک‌های مخصوص داخلی را به دقت تعویض کنید. سپس، موتور را به دقت تعمیر کرده و با قطعات موجود در دسترس، نصب کرده تا نهایتاً برای بررسی قطعات موتور به مکانیک شما تحویل داده شود.

دیگر قطعاتی که باید در آماده‌سازی نیم موتور زانتیا روی 405 استفاده شوند، شامل قطعات جایگزینی برای شیشه جلو، پیچ و مهره‌های خودرو، روانکارهای جانبی آب و مایع سرد، قطعات موجود در سیستم خنک‌کننده موتور، سیستم توربو شارژ، جعبه دنده و باتری خودرو است. برای تعمیر این قطعات باید به صورت کامل با توصیه‌های تولیدکنندگان آنها آشنا شوید و در صورت نیاز به مراجعه به مکانیک خودرو خود اقدام کنید.

برای نصب نیم موتور، باید به دقت بر روی ارتعاش‌گیرها قرار داده شود. این کار می‌تواند بدون صدمه به قطعات خودرو صورت گیرد و باعث کاهش وسایل نقلیه در سرعت و دوام خودرو می شود. در این راستا باید از بسته های تورک جانبی برای فیکس کردن قطعات تعمیر شده استفاده کرده و با دقت کنترل کنید تا قطعات نصب شده به درستی بهینه شوند.

همچنین، برای آماده‌سازی قطعات نصب نیم موتور زانتیا روی 405 باید به دقت به روش‌های نصب قطعات اورجینال آنها پایبند بود و تلاش کرد تا علایم قطعات مخالف را به صورت سریع و دقیق رصد کنید. با رعایت این موارد، می‌توانید بدون مشکل نیم موتور زانتیا روی 405 را نصب کرده و در لحظه‌ای دسترسی به قطعات مشابهی برای تعمیر خودرو داشته باشید.



2. بستن شاسی و نصب پرچم‌های حفاظتی

روش بستن شاسی و نصب پرچم‌های حفاظتی برای حمل و نقل بارها یکی از مهمترین وظایفی است که به کاربران خودرو باربری‌ها و حمل‌ونقل بار اختصاص دارد. این کارها بسیار حائز اهمیت هستند چرا که در صورت اجرای نادرست آن‌ها، خطراتی برای راننده و سایر حضوریان در جاده و در معابر عمومی، ایجاد می‌شود.

برای بستن شاسی، ابتدا باید تمام کالاها و بارهای معمولی را از بدنه خودرو خارج کرده و پس از تخلیه محفظه بار، وارد کابین آن شده تا اقدام به بستن شاسی نمایید. بستن شاسی باید به گونه‌ای باشد که هر چه بیشتر نگهداری شده و بهترین حالت برای بستن آن بهداشتی، صحیح، ایمن و قابل اطمینان باشد. برای بستن شاسی به روش صحیح، اولین قدم تنظیم، زنجیره متصل به تکان دهنده و غیره و به همین صورت خواهد بود تا بعد از حالت پایدار، شاسی خودرو بسته شود.

پرچم‌های حفاظتی نیز باید بر روی شاسی خودرو بسته شوند. دسترسی به پرچم‌های بسته شده از محافظت بیشتری برخوردار است. برای بستن پرچم‌های حفاظتی، ابتدا باید پرچم‌های را به دو دسته کوچکتر تقسیم کرده و هر کدام از آن‌ها را به اندازه کافی نزدیک بسته به ظرفیت شاسی نصب نمایید. پس از اتمام نصب پرچم‌های حفاظتی، شما باید اطمینان حاصل نمایید که همه پرچم‌ها به صورت محکم و به دسترسی سریع نصب شده‌اند و آماده برای اعلام ارتباط اضطراری با موتور است. با رعایت کامل این مراحل، شما با داشتن یک بار تنظیم شده برای حمل و نقل بار، به هر چه بالاترین سطح امنیت در جاده‌ها و معابر عمومی فراهم شده‌اید.



3. برداشتن موتور و تمیز کردن منظره نصب نیم موتور

برداشتن موتور از یک خودروی سواری نیاز به دقت و هوشیاری دارد تا از هرگونه خسارت به خودرو جلوگیری شود. ابتدا باید برای حمل موتور از ابزارهای شناور استفاده کرد و سپس مبدأ برداشته شود. برای برداشتن موتور باید فرایند را با دو نفر انجام داد. کسی که موتور را از محیط پایین حرکت می‌دهد، راندگی را کنترل می‌کند و کسی که بالایی دستگیره را در اختیار دارد، موتور را با دستگاه بالایی بلند می‌کند تا بتوان آن را از محیط خودرو برداشت.

حین برداشتن موتور، الزامی است که از اصول ایمنی پیروی کرده و همچنین از جعبه‌ها و پلاستیک‌های مخصوص نگهداری موتور مورد استفاده قرار گیرد تا هیچ خطری به بخش‌های حساس موتور وارد نشود. پس از برداشتن موتور، به جایی که در حال نصب موتور جدید هستید، نیم‌موتور را نصب کنید. در این مرحله، نیاز به تمیز کردن منظره نصب نیم‌موتور است. باید از هر گونه چربی یا آلودگی در قسمت‌های محیط استفاده شده برای نصب نیم موتور خودداری کرد تا به هیچ وجه در ادامه فرایند، خطری به خودرو و یا به خودکار وارد نشود.

با پایان فرایند نصب نیم‌موتور، تمام اقدامات نگهداری و نظافتی محیط اطراف خودرو باید به درستی به خاتمه برسد. حتی اگر نیم‌موتور با دقت و هوشیاری نصب شده باشد، بدون نظافت مناسب، ممکن است به هرچیزی خطر وارد شود. در نتیجه، بهتر است با توجه به فشار زمانی موجود، به جزییات این مرحله توجه کافی داشته باشید.



4. خودرو را به حالت عمودی قرار داده و محور جلو و عقب را دور کردن

برای اینکه بتوانید خودروی خود را به حالت عمودی قرار دهید، نیاز دارید تا از ابزارهای مناسبی بهره بگیرید. به عنوان مثال از جک ماشین خود یا فنرهای قوی که بتوانند وزن خودرو را ببرند، استفاده می کنید.

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مکانی مناسب برای قرار دادن خودرو موجود است. به عنوان مثال یک سطح صاف و بدون موانع برای قرار دادن خودرو ایده آل است. در این مرحله، بهتر است کمی در مورد برنامه ریزی و استفاده از ابزار دقت کنید.

در مرحله بعد، باید خودرو را به حالت عمودی قرار دهید. برای این کار از جک می توانید استفاده کنید. ابتدا باید جک را در مکان مناسب قرار داده و سپس با کمک دسته جک، آن را بالا برده و خودرو را به حالت عمودی درآورید. در مرحله بعد، محور جلو و عقب را دور می کنید تا بتوانید برخی از قطعات خودرویی که نیاز به تعمیر دارد را دسترسی پیدا کنید.

بهتر است در هنگام دور کردن محور، از ترازوی مناسبی نیز استفاده کنید تا بتوانید خودرو را بدون مشکلات برای تعمیر آن حرکت دهید. در نهایت، باید مطمئن شوید که هرگونه کاری که درخصوص خودرو انجام می دهید، با احتیاط و دقت لازم انجام شود. برخی فنرهای قوی نیز می توانند به شما در این کار کمک کنند.



5. نصب فریم های نصب نیم موتور

برای نصب نیم موتور در اکثر موتورهای دوچرخه نیاز به نصب فریم‌های نصب داریم. این فریم‌ها معمولا شامل یک قطعه‌ی محوری با منحنی‌های طراحی شده‌ی خاص، دو ابزار تنظیم وادغام، دو پایه متحرک و دو بلبرینگ مخصوص نصب محور در فریم هستند. در نصب فریم نیاز به دقت و صبر داریم تا نتوانیم در آینده با مشکلاتی‌ مانند لرزش در هنگام رانندگی روبه‌رو شویم.

ابتدا لازم است موتور را از بدنه دوچرخه جدا کرده و محور را تعریف کنیم. در این مرحله دو سوپاپ تنظیم وادغام را به بدنه موتور اضافه می‌کنیم و ابتدا سوپاپ چپی را با استفاده از یک کلید باز کرده و سپس با استفاده از دستگاه خودشناس اندازه‌گیری کرده و وادغام را با سوپاپ راست به روشنایی خوبی تنظیم می‌کنیم.

در برداشتن موتور همراهان خود مسئولیت محافظت از دوچرخه و محتویات آن را نیز داشته باشید. سپس با استفاده از یک کلید ساده و بلبرینگ مورد نیاز می‌توانید سرعت محور را بالا ببرید. بعد از این کار موتور را به بدنه موتور باید متصل کنید و سپس دو پایه متحرک برای تنظیم نصب محور را به فریم اضافه کنید. به همین شکل دیگر قطعات فریم همراه با بلبرینگ مورد نیاز را نصب کرده و به دقت با دستگاه خودشناس وادغام را تنظیم و بررسی می‌کنیم. بعد از اینکه فریم به راحتی و با استفاده از پایه متحرک جا به جایی مورد نظر داده شد، می‌توانید در ویرایش کلی دوچرخه خود تغییراتی دهید و با نصب محور از همه‌ی امکانات آن استفاده کنید.



6. نصب کمک فنر و موتور به فریم

نصب کمک فنر و موتور به فریم یکی از مراحل مهم در تعمیر و نگهداری خودرو است. کمک فنر به عنوان یکی از اجزای مهم سیستم تعلیق، از پاره شدن و افت فریم پیشگیری می کند و به احساس راحتی در رانندگی کمک می کند. همچنین موتور به عنوان قلب خودرو و موتور حرکتی آن، باید با کیفیت بالا نصب شده و به درستی به فریم و کمک فنر متصل شود.

برای نصب کمک فنر، ابتدا باید با دقت آن را از خودرو جدا کرده و آن را با کمک فنر جدید جایگزین کرد. سپس باید مطمئن شد که کمک فنر جدید با فریم و نیز با محور فرمت برخورد نکرده است. در این مرحله، باید به دقت بلوک امنیتی را باز کرد و کمک فنر را به فریم متصل کرد. سپس بلوک امنیتی را دوباره بسته و اطمینان حاصل شود که کمک فنر به درستی نصب شده است.

برای نصب موتور، ابتدا باید آن را با دقت از خودرو جدا کرد و از تمامی پیچ ها و قطعات دیگری که به آن متصل هستند، جدا کرد. سپس باید موتور جدید را بر روی فریم قرار داد و با دقت پیچ های متعلق به آن را با استفاده از کلید سوکت و گازکش محکم کرد. سپس برای اطمینان از نصب صحیح، باید موتور را روشن کرد و اطمینان حاصل کرد که همه پیوستگی ها به درستی نصب شده اند.

اصطلاحات:

- کمک فنر: یکی از اجزای سیستم تعلیق در خودرو که از پاره شدن و افت فریم جلوگیری می‌کند.

- فریم: بخش مهمی در ساختار خودرو که برای نگه‌داشتن موتور و دیگر قطعات بکار می‌رود.

- محور فرمت: یکی از اجزای تعلیق خودرو که برای از بین بردن لرزش محور شانه از بکار می‌رود.



7. نصب دریچه ها و سیستم خنک کننده روی نیم موتور

نصب دریچه ها و سیستم خنک کننده روی نیم موتور، جزء مراحل مهم در نصب سیستم خنک کننده در خودرو است. این مراحل باید با دقت و دانش کافی انجام شود تا خودرو در شرایط بهینه واقع شود.

اولین گام در نصب دریچه ها و سیستم خنک کننده روی نیم موتور، تعیین اماکن مناسب برای نصب است. برای نصب سیستم خنک کننده، بهتر است از محلی استفاده شود که دسترسی به هوا بیشتر باشد. هنگام نصب دریچه ها نیز باید به شرایط جاده و حرکت خودرو دقت شود. دریچه ها باید در اماکن مناسبی نصب شوند که هم برای زیبایی خودرو مناسب باشند و هم به نحوی نصب شوند که عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار ندهند.

بعد از تعیین اماکن مناسب برای نصب، مرحله نصب دریچه ها آغاز می‌شود. برای این کار، ابتدا باید ابزار مناسب برای حفر ابتدایی دریچه ها را فراهم کرد. سپس با استفاده از این ابزار، دریچه ها در اماکن تعیین شده حفر می‌شوند. سپس دریچه‌ها را با کیت نصبی خودرو به صورت ثابت می‌کنیم.

در مرحله بعدی، به نصب سیستم خنک کننده پرداخته می‌شود. ابتدا باید هوزینگ سیستم خنک کننده را بر روی نیم موتور پورت نصب کرد. سپس شیلنگ‌های سیستم خنک کننده را به هوزینگ وصل کرده و در نهایت مایع خنک کننده را در مخزن سیستم قرار می‌دهیم.

در نهایت، پس از نصب دریچه ها و سیستم خنک کننده، به تنظیم واشر دوغابی می‌پردازیم تا برای کارکرد بهینه موتور، تنظیمات مناسب انجام شود. با انجام این مراحل به درستی و با دقت، علاوه بر بهبود عملکرد موتور، می‌توان از سوراخ‌های موجود در نیم موتور نیز برای حفر دریچه های دیگر بهره برد.



8. نصب دیافراگم شیر آب و لنت ها

نصب دیافراگم شیر آب و لنت‌ها از موارد مهمی است که در صورت عدم انجام آن به درستی، می‌تواند باعث مشکلاتی در کیفیت آب و یا دیگر قطعات شبکه توزیع آب شود. این فرآیند به دلیل نیاز به داشتن توانایی فنی برای انجام آن، بهتر است توسط کارشناسان تخصصی در این زمینه تعمیر و نصب شود. علاوه بر این، توجه به چند نکته اساسی در این فرآیند نیز ضروری است.

در ابتدا، قبل از هر اقدامی، باید حتما از برش و قطع آب، همچنین کلید خاموش کردن گاز و یا سوخت احتیاط شود. سپس با داشتن ابزار و لوازم مورد نیاز، و یا اگر قبلا نصب شده است، در صورتی که نیاز به تعویض دارد، از بین بردن لنت ها آغاز کرده و لنت جدید را در جای خود نصب کنید. پس از آن، باید پایه های شیر را با دیافراگم جدید، جایگزین کنید. لازم به ذکر است که دیافراگم به عنوان یکی از قسمت های مهم شیر، باید برای کیفیت بالای آب قابل تعویض باشد.

در مرحله بعدی، در صورت نیاز به تعویض و یا نصب شیر آب جدید، باید قسمت های مختلف آن را با دقت وارد شود و سپس آن را با پیچ‌ها و رولپلاک در جای خود قرار دهید. اما در هنگام نصب شیر آب جدید، باید حتما از به روز بودن کل نوار مشکی و قرمز روی بدنه شیر، اطمینان حاصل شود. این قسمت ها به عنوان دیدنی های شیر، مصرف و قابلیت‌های آن را مشخص می‌کنند.

در انتها نیز، باید مطمئن شوید که همه قطعات در جای خود هستند و سپس تمامی لنت ها و شیر لوله را باز کنید. در این‌جا، بهتر است که با یک تست آب - باز کردن شیر و دیدن کیفیت آب - مطمئن شوید که کلیه عملیات نصب و تعویض به درستی صورت گرفته است.



9. نصب پلیت‌های پایه تسمه

نصب پلیت‌های پایه تسمه یکی از مراحل اصلی در فرآیند تولید تسمه‌های نقاله است که بسیاری از صنایع مانند صنایع معدنی، صنایع غذایی و شیمیایی از آن استفاده می‌کنند. این پلیت‌ها، به عنوان استوانه‌های پایه در طول تسمه نصب می‌شوند و وظیفه حمایت از سیم تسمه را بر عهده دارند.

نصب پلیت‌های پایه تسمه به چندین مرحله انجام می‌شود. در ابتدا، لازم است که محل نصب این پلیت‌ها بررسی شود و از سطح صاف و خشک برای نصب آن‌ها اطمینان حاصل شود. سپس، باید اندازه پلیت‌ها با توجه به قطر تسمه و عرض آن‌ها تعیین شود. در این مرحله لازم است که دقت و عنایت کافی به کار گذاشته شود تا پلیت‌ها به طور صحیح نصب شوند و از هرگونه نقص و خطا در اندازه‌گیری جلوگیری شود.

بعد از تعیین اندازه‌های پلیت‌ها، لازم است که سوراخ‌های لازم برای نصب پلیت‌ها در تسمه حفر شوند. در این مرحله نیز باید به توجه به بازدید دقیق از تسمه و دقت در حفر سوراخ‌ها توجه کافی شود تا پلیت‌ها در جای خود قرار گیرند.

در نهایت، پلیت‌های پایه بر روی تسمه قرار داده می‌شوند و با ابزار مناسب به سوراخ‌های قرار داده شده در تسمه برای پلیت‌ها پیچ می‌زنند. در این مرحله نیز باید به دقت و دقت در جایگاه قرار دادن پلیت‌ها و پیچ‌های آن‌ها توجه کافی شود تا پلیت‌ها بدون هیچ گونه شکست و حرکت ناخواسته در طول تسمه نصب و اجرا شوند.



10. نصب تسمه و لوازم مربوط به آن

تسمه یکی از لوازم مهم و پرکاربرد در صنعت و خودروسازی است. نصب تسمه به درستی، از پیشگیری از خرابی و از بین رفتن دستگاه‌ها و دستگاه‌های سنگین مانند خودروها، ماشین‌آلات کشاورزی، تعمیرات الکتریکی و غیره کمک می‌کند. برای نصب تسمه، مراحل مربوط به آن بسیار مهم هستند. در این مطلب، به بررسی مراحل نصب تسمه و لوازم مربوط به آن می‌پردازیم.

1. آماده‌سازی ابزار‌های لازم: قبل از هر چیز باید ابزارهای لازم برای نصب تسمه را آماده کنید. این ابزارها شامل ابزارهای دستی مانند سوزن، گیره، تیرپیچ و غیره وابسته به نوع تسمه مورد استفاده می‌باشد.

2. برش تسمه: اکثر تسمه‌ها به صورت استاندارد در اندازه خاصی تولید می‌شوند. برای تنظیم اندازه تسمه باید آن را با یک ابزار برش کنید.

3. پا در روی تسمه و بالا بردن آن: شما باید سمت پشت تسمه قرار بگیرید و آن را بالا ببرید و سپس با داشتن بخش پایین تسمه به طور همزمان و به آرامی، آن را بر روی سطحی از ماشین یا دستگاه که قرار است نصب شود نهان کنید.

4. تنظیم تسمه: برخی تسمه‌ها نیاز به تنظیم دقیق برای کارکرد دقیق دستگاه دارند. برای تنظیم تسمه، ابتدا باید آن را در طرح درست خود قرار داده و سپس تنظیم کرد. این مرحله معمولاً انجام می‌شود با کمک تیرپیچ.

5. بررسی تسمه‌ها به صورت دوره‌ای: بعد از نصب تسمه، بسیار مهم است که آن را به طور دوره‌ای بررسی کرده و در صورت احتیاج آن را تنظیم کنید تا مشکلی رخ ندهد.

از طریق دنباله این مراحل، شما می‌توانید به طور صحیح و درست تسمه و لوازم مربوط به آن را نصب کنید. نکاتی که باید در نظر داشته باشید شامل استفاده از ابزارهای مناسب است و همچنین اینکه نخستین باری که تسمه نصب می‌شود، در طولانی‌مدت خدشه‌دار است، پس با دقت و احتیاط عمل کنید.