لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ به روشی اطلاق می‌شود که در آن تلاش می‌کنیم لینک‌های داخلی صفحات وب‌سایت خود را به گونه‌ای طراحی کنیم که بهبود دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز در وب‌سایت ما را فراهم کند. در حال حاضر، لینک بیلدینگ به عنوان یک روش از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است.

بیلدینگ لینک‌های داخلی مطالب وب‌سایت با هدف بهبود تجربه کاربری و افزایش رتبه‌بندی صفحات در موتورهای جستجوی اینترنت است. با استفاده از لینک بیلدینگ، صفحات وب‌سایت با هم مرتبط شده و به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

یکی از نکات مهم در بیلدینگ لینک، استفاده از لینک‌های متنوع است. به عنوان مثال لینک‌های با کلمات دقیق صفحات مرتبط به یکدیگر متفاوت هستند و باعث می‌شوند که موتورهای جستجو به راحتی صفحات را شناسایی کنند. همچنین، برای بهتر کردن تجربه کاربری، باید لینک‌ها را در نوار منوی وب‌سایت نیز قرار داد.

به طور خلاصه، لینک بیلدینگ به رویکردی اشاره دارد که می‌تواند به تجربه کاربری بهتر و همچنین بهبود قابل توجه در موقعیت صفحات وب در موتورهای جستجو کمک کند.

لینک بیلدینگ به روشی اطلاق می‌شود که در آن تلاش می‌کنیم لینک‌های داخلی صفحات وب‌سایت خود را به گونه‌ای طراحی کنیم که بهبود دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز در وب‌سایت ما را فراهم کند. در حال حاضر، لینک بیلدینگ به عنوان یک روش از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است.

بیلدینگ لینک‌های داخلی مطالب وب‌سایت با هدف بهبود تجربه کاربری و افزایش رتبه‌بندی صفحات در موتورهای جستجوی اینترنت است. با استفاده از لینک بیلدینگ، صفحات وب‌سایت با هم مرتبط شده و به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

یکی از نکات مهم در بیلدینگ لینک، استفاده از لینک‌های متنوع است. به عنوان مثال لینک‌های با کلمات دقیق صفحات مرتبط به یکدیگر متفاوت هستند و باعث می‌شوند که موتورهای جستجو به راحتی صفحات را شناسایی کنند. همچنین، برای بهتر کردن تجربه کاربری، باید لینک‌ها را در نوار منوی وب‌سایت نیز قرار داد.

به طور خلاصه، لینک بیلدینگ به رویکردی اشاره دارد که می‌تواند به تجربه کاربری بهتر و همچنین بهبود قابل توجه در موقعیت صفحات وب در موتورهای جستجو کمک کند.



معرفی لینک بیلدینگ و کاربرد آن

لینک بیلدینگ به معنای ساختن پیوند متقابل بین وب سایت ها و صفحات اینترنتی است. در واقع لینک بیلدینگ به عملیات افزودن لینک های بیشتر به یک صفحه اشاره دارد تا موتور های جستجو بتوانند پیوند ها را به عنوان نشانگری از عمق و جنبه های مختلف یک صفحه در نظر بگیرند.

یکی از مهمترین کاربردهای لینک بیلدینگ در بهینه سازی جستجو است. به این صورت که با ساخت پیوندهای موثر و باکیفیت به صفحات دیگر، موتور های جستجو بتوانند صفحه شما را به عنوان یک منبع معتبر و با اعتبار ارزیابی کنند که باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج جستجو می شود.

همچنین لینک بیلدینگ می تواند به ایجاد ترافیک و بازدیدکنندگان جدید برای وب سایت شما کمک کند. با زنجیره کردن صفحات و مطالب مرتبط با یکدیگر، کاربران ممکن است بر روی لینک های مختلف همین سایت کلیک کنند و این بازدیدکنندگان جدید را به وب سایت شما هدایت می کند.

لینک بیلدینگ می تواند برای تبلیغات آنلاین نیز کاربردی باشد. با ایجاد پیوندهای به داخل صفحات شما در سایت های دیگر، به حضور شما و نام و برند خود در جای جدیدی از اینترنت اشاره دارید. این پیوندها می توانند باعث افزایش محبوبیت و شناخت برند شما نیز شوند.

با توجه به اهمیت لینک بیلدینگ برای بهینه سازی جستجو و افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان، باید به دقت و با کیفیت روش های ساخت پیوند به دیگر صفحات وب سایت ها ی آن را به کار گیریم. در غیر این صورت استفاده نادرست از این روش می تواند باعث تضعیف رتبه صفحه وب سایت شما و از بین رفتن شناخت کاربران شود.



روش های مختلف لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ، یکی از مهم‌ترین اصول بهینه‌سازی سایت است که در جایگاه بسیار مهمی در رتبه‌بندی سایت‌ها توسط موتورهای جستجو مانند گوگل قرار دارد. بدون آن که درک دقیقی از روش‌های لینک بیلدینگ داشته باشید، منتظر نباشید که گوگل شما را به دنباله‌ی نتایج جستجو برساند. در ادامه به بررسی مهمترین روش‌های لینک بیلدینگ می‌پردازیم.

1- استفاده از طرح‌های پیوندگیری سریع:

در این روش، باید از طرح‌های پیوندگیری سریعی استفاده کنید که بتوانید در کمترین زمان ممکن به پیوندهای لازم برای سایت خود دسترسی پیدا کنید. پرسش و پاسخ در انجمن‌های مربوطه، ارسال نظرات و مطالب در سایت‌های مرتبط، تبلیغ ویروسی و ارسال پستی در شبکه‌های اجتماعی از جمله روش‌های اصلی طرح‌های پیوندگیری سریع هستند.

2- لینک برداری از سایت‌های معتبر:

در این روش باید لینک برداری از سایت‌های معتبر و مرتبطی که برای موضوع سایت شما نیز مناسب هستند، انجام دهید. این روش، شامل لینک‌دهی از سایت‌های معتبر، مجلات تخصصی، وبلاگ‌ها و پایگاه‌داده‌های علمی است.

3- تبدیل نیروی مشتری به نیروی لینک‌بیلدینگ:

در این روش، تلاش می‌کنیم تا به طرق مختلفی با مشتریان سایت ارتباط برقرار کنیم و آن‌ها را برای لینک‌دهی به سایت‌های مرتبط با سایت ما ترغیب کنیم. این امر با استفاده از تبلیغات ایمیلی، تبلیغات بنری، مطالب تبلیغاتی و پیام‌های تبلیغاتی می‌تواند موفقیت آمیز باشد.

4- بدون زحمت استفاده کنید:

یکی از روش‌های ساده ولی کارآمد لینک بیلدینگ، استفاده از خدمات پرداختی برای افزایش میزان لینک‌دهی به سایت شما است. این خدمات با هزینه‌های مختلفی ارائه می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت سریع به لینک‌های بسیاری دسترسی پیدا کنید. در هنگام استفاده از این خدمات، بهتر است به انتخاب شرکت‌های معتبر توجه کنید.

به طور خلاصه، استفاده از روش‌های مختلف لینک بیلدینگ، باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌شود و برای رشد کسب و کارتان بسیار موثر است.



اثرات تخصصی لینک بیلدینگ بر رتبه سایت

تکنیک لینک بیلدینگ در بهینه‌سازی سایت‌ها و بالابردن رتبه آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو میتواند به عنوان یکی از عوامل مهم تاثیرگذار باشد. با این حال، استفاده نامتعادل از این تکنیک می‌تواند به جای بهبود رتبه سایت عوضی بر جایجایی و بدتر شدن رتبه سایت منجر شود.

ثبت دامنه سایت در دایرکتوری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مرتبط با موضوع سایت از جمله روش‌هایی است که می‌توانند خود را به عنوان یک فعالیت لینک بیلدینگ بدون مخاطرات به شمار بیاورند. همچنین توسعه روابط با سایت‌های دارای رتبه بالا و قابل اعتماد می تواند به دویدن روند پیشرفت رتبه سایت کمک کند.

با این حال، در صورتی که لینک بیلدینگ به صورت نامتعادل، یعنی به صورت افراطی و بدون توجه به ارزش محتوا و منافع کاربران صورت گیرد، امکان دارد تاثیر منفی بر رتبه سایت داشته باشد. موتورهای جستجو هوشمند و بهینه شده امروزی، می‌توانند هرگونه ناکارآمدی و ناسازگاری را برای بهبود رتبه سایت‌ها شناسایی کرده و به هرگونه فریب تلاش کنند.

بنابراین در نهایت، می توان گفت که لینک بیلدینگ یک عامل مهم و تاثیر بخش در بهترین تلاش برای بهبود رتبه سایت‌هاست، اما در همراه با حفظ ترکیب مناسب و بهره‌گیری از تکنیک‌های با کیفیت و مناسب بهینه سازی، می‌توان تاثیرات مثبتی را بر روی رتبه سایت خود داشت.



روش های انتخاب سایت های مناسب برای لینک بیلدینگ

روش های انتخاب سایت های مناسب برای لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ یکی از روش های مهم و موثر در بهبود رتبه و بهینه سازی سایت های وب است. برای این کار، انتخاب سایت های مناسب بسیار مهم است. در این پاراگراف، به بررسی روش‌های انتخاب سایت های مناسب برای لینک بیلدینگ می‌پردازیم.

1. رتبه سایت: یکی از مواردی که می‌توانید در انتخاب سایت های مناسب برای بیلدینگ لینک مورد توجه قرار دهید، رتبه سایت است. هر چه رتبه سایت بالاتر باشد، ارزش بیشتری برای لینک سازی دارد. به عنوان نمونه می‌توانید به سایت هایی مانند امازون، ویکی پدیا و گوگل اشاره کنیم که رتبه بسیار بالایی دارند.

2. محتوای سایت: سایت هایی که در سطح باکیفیتی قرار دارند و محتوای به روز و جذابی را ارائه می‌کنند، به عنوان سایت های مناسب برای لینک بیلدینگ شناخته می‌شوند. با لینک سازی به این سایت ها، می‌توان ارزش بالایی به پروژه خود اضافه کرد.

3. ترافیک سایت: سایت های با ترافیک بالا نیز ارزش خوبی برای لینک بیلدینگ دارند. در این صورت، تعداد کاربرانی که بعد از دنبال کردن لینک، به سایت ما ارجاع داده می‌شوند، بیشتر خواهد بود. از طرفی، ارائه لینک در سایت های ترافیک پایین، ارزش کمتری را برای ما ایجاد خواهد کرد.

4. برچسب نوفالو: سایت هایی که دارای برچسب نوفالو هستند، ارزش کمتری برای ما دارند. برچسب نوفالو به معنای این است که گوگل اخباری روش لینک سازی ما را به این سایت نمی‌بیند و به این ترتیب ارزش کمتری را برای ما ایجاد می‌کند.

5. پیوند بین دو سایت: تعداد پیوند های داخلی بین دو سایت از جمله مواردی است که ما برای بررسی خوبی روی سایت هایی که می‌خواهیم لینک بیلدینگ کنیم، باید به آن توجه کنیم. چون بیشتر باشد، لینک دهی به آن سایت دارای ارزش بیشتری خواهد بود.

در نهایت بسته به نیاز و قوانین مربوط به سئو و بهینه سازی سایت ها، می‌توانید سایت های مناسب برای لینک بیلدینگ را انتخاب کنید.



استفاده از محتوای با کیفیت برای جذب لینک های بیشتر

استفاده از محتوای با کیفیت و جالب، یکی از راه های موثر جهت جذب لینک های بیشتر و بهبود رتبه سئویی وبسایت شماست. محتوای خوب و مفید، نه تنها به عنوان یک جذابیت برای بازدیدکنندگان شما عمل می کند، بلکه به شما در جذب لینک های دائمی نیز کمک می کند.

فعالیت هایی همچون نوشتن مقالات اختصاصی با محتوای با کیفیت و ارائه تحلیل های ارزشمند درباره موضوعات محبوب در بازار، می تواند همچنین موجب جذب لینک های بیشتر به سایت شما شود. در عین حال، مهم است که مطالب شما شامل اطلاعات مفید و واضح باشد و جذب کننده برای خوانندگان باشد.

همچنین، ارائه محتوای ویدئویی با کیفیت بالا و علاقمندکننده برای مخاطبان، می تواند به شما کمک کند تا بیشترین مزیت را از بازاریابی محتوایی ببرید. بعلاوه، شرکت در بحث های منتظره یا فعالیت در گروه ها و تالارهای بحث بیشترین شانس را برای جذب لینک های کیفیتی به سایت شما به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت، استفاده از محتوای با کیفیت و جذاب، نه تنها موجب جذب ترافیک بیشتر به وبسایت شما می شود، بلکه باعث بهبود رتبه سئویی صفحات شما نیز خواهد شد. با ارائه محتوای با کیفیت، شما به مخاطبان خود یک انگیزه برای به اشتراک گذاشتن لینک های شما با دیگران، می دهید.



اصول پایدار لینک بیلدینگ در بهینه سازی سایت

پایداری لینک بیلدینگ در بهینه سازی سایت یکی از مباحث مهم در جهت تولید محتوای پایدار و بهینه برای سایت ها است. لینک بیلدینگ به معنای ساخت و ایجاد لینک های ورودی به صفحات سایت می باشد. پایداری لینک بیلدینگ دارای چندین اصول و قواعد است که باید کاملا به آن ها پایبند شد تا سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

اولین اصل در پایداری لینک بیلدینگ، انتخاب محتوای با کیفیت و ارائه آن به مخاطبین است. همچنین اهمیتی هم دارد که محتوا شما به چه دسته از مخاطبانی که سایت شما را بازدید می کنند، می رسد. به این منظور باید محتوای شما برای مخاطبان و به خصوص برای گوگل با خلاقیت تهیه و قالب بندی شود. در واقع باید محتوا با یک طرح هوشمندانه طراحی شده و محتوایی بسیار جذاب و با کیفیت باشد که افراد بخواهند آن را به اشتراک بگذارند.

دومین اصل در پایداری لینک بیلدینگ، استفاده از لینک های داخلی سایت است. لینک های داخلی به معنای ایجاد لینک های ورودی داخلی در سایت و به صفحات دیگر است. این لینک ها می توانند خدمات سایت شما را از طریق گرفتن صفحات و پست های دیگر به کاربران بعدی نشان دهند که باعث افزایش تعامل و بهبود رتبه سایت می شوند.

سومین اصل در پایداری لینک بیلدینگ استفاده از لینک های خارجی است. لینک های خارجی به معنای لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما مرتبط می شوند. یک لینک خارجی کیفیت بالایی دارد و باعث افزایش رتبه سایت شما می شود. در نتیجه، با داشتن لینک های خارجی، سایت شما به گوگل اعلام می شود و به آسانی قابل اعتبار بودن شما شناخته خواهد شد.

پایداری لینک بیلدینگ به منظور بهینه سازی سایت، الزامی است. پایبند به اصول و نکات پایداری لینک بیلدینگ بهبود رتبه سایت شما و افزایش تعامل با کاربران شما، تضمینی برای پایداری سایت و بالنده رتبه می باشد.



استفاده از بازاریابی اجتماعی برای افزایش لینک بیلدینگ

بازاریابی اجتماعی، یکی از ابزارهای مؤثر در جذب ترافیک و افزایش لینک بیلدینگ است. در این روش، از شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها به عنوان پلتفرم‌هایی برای آموزش و جذب مخاطبان استفاده می‌شود. با توجه به تعداد کاربران این پلتفرم‌ها، امکان پخش پیام و تبلیغات به کاربران بسیار بالا می‌باشد.

یکی از روش‌های استفاده از بازاریابی اجتماعی، استفاده از ارتباط بین وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. با ایجاد مطالب بدرستی که پارامترهای سئو را رعایت می‌کند، در وبلاگ خود مطالب خود را منتشر کنید و در اینترنت به اشتراک بگذارید. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان، امکان بالا بردن رتبه و در نهایت افزایش لینک بیلدینگ دارید. همچنین، با وجود تولید محتوای جدید و ارتباط با افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی، شما به‌طور ناخودآگاه در افزایش اعتبار خود و هم‌زمان جذب بازدید کنندگان جدید کمک می‌کنید.

راه دیگر برای افزایش لینک بیلدینگ، استفاده از کانال‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. با استفاده از فضای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به داده‌های کاربران و سفارشی کردن تبلیغات خود به عنوان مشتری رسمی یا هر کس که ممکن است درک فعالیت شما در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد، دسترسی داشته باشید. تبلیغات روشی دیگر برای جذب کاربران برای بازدید و به اشتراک گذاری مطالب شما برای افزایش لینک بیلدینگ است. با روش های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید هدفمندانه از طریق نیازهای کاربران پیام‌های خود را منتشر کنید و از نتایج بهتری برای تبلیغات خود برخوردار باشید.



استفاده از ابزارهای تحلیلی برای ارزیابی لینک بیلدینگ

در دنیای امروز، با توجه به اهمیت بیشتر و بیشتر دادن به تبلیغات اینترنتی، لینک بیلدینگ به عنوان یک روش موثر تبلیغات در اینترنت دارای اهمیت بیشتری شده است. این روش برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو و بهبود سئو استفاده می‌شود. اما برای استفاده بهتر و ارتفاع کیفیت لینک بیلدینگ، نیاز به ابزارهای تحلیلی مناسب می باشد.

استفاده از ابزارهای تحلیلی برای ارزیابی لینک بیلدینگ بسیار کاربردی است و می تواند در بهبود کیفیت لینک بیلدینگ به مراتب موثر باشد. این ابزارها شامل ابزارهای مختلفی مانند MOZ، SEMrush و Ahrefs می‌باشند.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به سادگی میزان ارزش و کیفیت لینک‌های بیلدینگ خود را ارزیابی کنید. با بررسی پارامترهای مختلف مانند دامنه اصلی، ارزش صفحه، شاخص ترافیک و بالاخره شاخص دامنه، می‌توانید به دانشی قابل قبولی در مورد کیفیت لینک‌های خود دست پیدا کنید.

در نهایت این ابزارها با استفاده از روش های مختلف مانند رتبه بندی نشان می دهند که آیا لینک بیلدینگ برای سایت شما مفید است یا به عنوان یک لینک اسپم شناخته می‌شود. به این ترتیب، استفاده از این ابزارها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید مفیدترین لینک‌های بیلدینگ را پیدا کنید و با استفاده از آن ها بهبودی بسیاری در سئو سایت خود داشته باشید.



نگرش های جدید در مورد لینک بیلدینگ در رویکرد بهینه سازی سایت

لینک بیلدینگ یکی از روش‌های مهم بهینه‌سازی سایت است که این روزها با تغییرات جدید، نگرش‌های جدیدی در خود بهینه‌سازی دارد. به طور کلی لینک بیلدینگ، به تعداد و کیفیت لینک‌هایی اشاره دارد که به سایت شما رجوع داده می‌شوند و این باعث تأثیر مستقیم بر رتبه شما در موتورهای جستجو می‌شود.

یکی از نگرش‌های جدید در مورد لینک بیلدینگ، استفاده از لینک‌های درونی سایت است که به بازدیدکننده‌ها از محتوای مرتبط و مفید کمک می‌کند. در این روش، با بررسی اینکه کجا بتوان از لینک‌دهی داخلی استفاده کرد و چگونه از لغات کلیدی استفاده کنیم، می‌توانیم از مزایای SEO درونی برای بهبود رتبه سایتمان استفاده کنیم.

در این روش، به جای تولید محتوایی که فقط به لینک حرفه‌ای فکر شده است، سعی می‌کنیم محتوایی ایجاد کنیم که در موجودیت خودش به لینک دهی فکر شده است. این می‌تواند باعث بروز پذیرفته شدن سایت شما در محتوای جستجوگر ها شود و در بلند مدت بهبود رتبه شما را به دنبال داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از نگرش‌های جدید در مورد لینک بیلدینگ، شناسایی لینک‌هایی است که به صورت نابرابر به سایت شما لینک داده‌اند. در این روش، با استفاده از ابزارهای مختلف، لینک‌های بدی را تشخیص داده و از آن‌ها جدا شده و با حذف آن‌ها می‌توانیم رتبه سایت خود را بهبود بخشیم.

در نتیجه، با توجه به نگرش‌های جدید در مورد لینک بیلدینگ، می‌توانیم بهبود رتبه سایتمان را در موتورهای جستجو داشته باشیم. با استفاده از روش‌های بهیه‌سازی لینک بیلدینگ، می‌توانیم به کسب و کارمان کمک کنیم تا در مقابل رقابت‌های فراوان خود موفقیت بیشتری داشته باشیم.



بررسی نکاتی برای جلوگیری از جریان لینک های غیر مطلوب

جریان لینک های غیر مطلوب یا همان لینک های اسپم، در حالت کلی به لینک هایی گفته می‌شود که به صورت بدون ارزش و با محتوای بدلیلی به وبسایت شما ارجاع می‌دهند. استفاده از این نوع لینک ها، علاوه بر ایجاد مشکلات امنیتی، باعث پایین رفتن رتبه سایت شما در موتور های جست و جو نیز خواهد شد. به همین دلیل، برای حفظ سلامت و رشد بهتر سایت خود، باید به بررسی نکاتی که در زیر آورده شده، توجه کافی را داشته باشید:

۱. بررسی لینک‌های ورودی به سایت: در مورد لینک های ورودی به سایت خود، باید به دقت روی لینک های مخرب و اسپمی توجه شود و سعی در حذف آن ها داشته باشید. اگر برخی از این لینک ها را نتوانید حذف کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Disavow Tool برای اعلام این‌که شما مقصودی از وجود این لینک ها ندارید، استفاده کنید.

۲. توجه به کیفیت محتوای سایت: در حالت کلی، لینک‌های که به سایت شما ارجاع داده می‌شوند، به دلیل محتوای شما درجا می‌گردند. در نتیجه، تلاش در بهبود کیفیت محتوای سایت، باعث جلب لینک‌های بیشتر و افزایش بهبود رتبه سایت در موتورهای جست وجو خواهد شد.

۳. استفاده از دامنه‌های با کیفیت: در هنگام انتخاب دامنه برای سایت خود، تلاش کنید دامنه‌های با پیشینه استفاده‌کننده‌های جدی و شخصیتی انتخاب کنید. در این‌صورت، لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع می‌دهند، به احتمال زیاد مرتبط‌تر و قابل اعتماد‌تر خواهند بود.

۴. توجه به لینک‌های خارجی: لینک هایی که از سایت شما به دیگر سایت ها ارجاع می‌دهند نیز باید به دقت بررسی شوند. لینک‌هایی که به سایت‌های اسپم و بدون ارزشی ارجاع می‌دهند باید حذف شوند و شما باید به دقت اینکه، به کدام سایت ها ارجاع می‌دهید، توجه داشته باشید.

بطور کلّی از تنوع لینک های ورودی خود دفاع کنید و سعی کنید لینک هایی که به عنوان لینک های اسپمی شناخته شدند را هر چه زودتر از سایت خود پاک و از موتور جست وجو اطلاع دهید تا آن ها تاثیر منفی روی موقعیت سایت شما نداشته باشند.